Wednesday, November 12, 2008

Kenape kan....

Kenape hidup aku macam palat?sebab aku ni macam palat ke pe?aku benci sangat orang yang tak faham ape yang aku cakap.ape yang aku tak suka semua lah.privasi aku semua kenape nak kacau?aku manusia jgk.ada hak aku jugak.
apesal kau macam setan je perangai?muka depan nampak baik,tapi asal nya hati kau lagi keras dari aku,lagi hitam dari aku.aku tak suka orang macam kau ni.menyusahkan hidup aku.memang kalau ada la orang macam kau lagi,aku akan buang kat loji taik tu.biar mampos.sebab nye,orang macam kau ni,menyusahkan dengan lakonan kau tu.hipokrit sejati,itulah kau!
aku benci dengan cara hidup kau,aku benci dengan perilaku kau,aku benci semua tentang kau.yang tak faham2 dengan ape yang aku dah bagitau kat kau.aku tak suka,maknanya aku tak suka.kalau kau nak paksa2 aku jugak,sorry beb,memang tak akan dapat.aku keras hati,tapi kau tu busuk hati.
g mampos la kau.aku benci kau.

Post a Comment