Friday, February 13, 2009

Dividers up!

I went to the place where i had my accident last week.They are actually doing some constructions over there,getting the dividers up!So, i think i've saved most of the cars and motorist to be getting involved in an accident like i did. :) 

Yay.Thank me. :)

2 comments :

  1. good good. dorang bila orang dah accident baru nak buat semua tu.
    macam kes syu gak dulu. dorang buat contruction tgh2 highway so dorang tutup lane laju yg sebelah kanan. pehtu dorang letak cone sket bila dah dekat dengan tapak tu.
    pasal tu la syu accident. ptg tu jugak bila syu dtg balik dgn polis trafik baru dia susun panjang sket cone2 tu.
    bahaya gila la dorang tu. dah kena baru nak up semua safety measures.

    ReplyDelete
  2. Itulah..bila dah kena baru nak caution.kita dah payah2 nak kena rapiar keta..hbs duit dah brape kat situ je. :(

    ReplyDelete

Blog Design by Get Polished | Copyright A Life in a Webbis 2017