Wednesday, June 3, 2009

Fuh~

Fuh penat gile aku skang.Aku baru lepas kemas barang2 aku.Baju baru lepas cuci dan sidai,buku baru lepas kemas,susun dan buang segala sampah2 resit2 dan segala benda yang tak perlu.Aku buang pakaian yang aku rasa aku tak boleh pakai dan tak akan pakai.Semua masuk plastik sampah dan dush~ masuk dalam tong sampah.

Penat aku penat.Rasa macam aku baru balik dari kemas rumah uniten aku.haha.gile lah.Tak pe janji kemas.Aku dah siap tulis nota untuk mak aku lagi.Supaya dia tak terkejut nanti bangun jap lagi tengok baju tiba2 banyak plak kat ampaian kan.haha.Mau kena aku nanti.lol.

Aku baru siapkan hadiah untuk boyfie aku.hehe.tak seberapa pun kalau nak dibandingkan dengan cinta dia.hehe.tapi tak pe,janji aku buat seikhlas dari hati dan tanda aku sayang dia. :) Dia punya la berusaha nak tau ape benda.hihi.tapi tak berjaya jugak~ XD

Post a Comment