Thursday, June 18, 2009

Wah.Santiknya~

Lepas aku jumpa Irfan tadi,aku singgah kat Desa Parkcity kat atas umah aku ni.Singgah skejap nak beli topup.Aku suka g 7E situ sebabnya parking banyak dan berlambak.Haha.Aku tau ada satu 7E kat Medan Putra tu tapi situ parking cam haram.Sesak ah.Aku tak suka.

So,aku sampai je kat Parkcity tu,aku parking kat parking B.sebab nya aku cam suka plak parking sini.hehe.nampak view yang sangat cantik.ada taman,kolam2 skit.haha.Kenape la selama ni aku tak parking blah sini?asik kat parking depan je.bapak la bosan~ kalau parking sini,ada view yang cantik dan menyerikan permandangan.hehe.Aku tak kuar keta lagi.Duduk dalam keta,tengok permandangan.So,aku snap la satu gambar.hehe.

180620091123

*Senja di Desa Parkcity*

Tiba2 terfikir,bila la aku nak ada SLR ni~ hurm. ;p

Post a Comment