Friday, September 11, 2009

Pening.

Wargh.Kadang2 aku pening kepala sendiri sebab nak puaskan hati orang lain.Kenapa aku nak puaskan hati orang lain?Sebabnya orang lain tu orang yang penting2 dalam hidup aku.Bila aku dah puaskan hati mereka,hati aku pulak yang tak de sape nak puaskan.Nak tanya pun tak.Kenapa macam tu?Kadang2 kalau kita baik sangat dengan seseorang tu pun tak bagus jugak kan rupanya.Sebabnya nanti orang tu kalau dah terbiasa dengan kebaikan kita,bila kita silap sikit je orang tu dah marah.Dah kata kita ni berubah lah ape lah.Manusia are meant to be berubah.Memang manusia ni berubah2.

Pening lalat betul lah nak puaskan hati semua orang ni.Baik aku duduk diam2 dan puaskan hati aku je.Yeah!Aku berbuka makan Fish n Chips harini!Sedap gila! XD

2 comments