Saturday, September 26, 2009

Raya Day 3

Haha.Raya hari ke 3 ni lagi lah tak best.Sebabnya aku dah lupa ape terjadi pun.Haha.Aku rasa aku bangun then mandi,lepas tu aku teman cuwie g Tesco sebab cuwie nak beli baju kurung lagi satu.So,aku pun ikut je lah.Cari kat de’arfa tu tapi tak de yang cantik.Aku tengok ada je yang cantik,nak beli tapi tak tau untuk ape kan.Murah2 jugak lah.Hehe.Cuwie pun tak beli baju kurung nya sebab semua macam tak seberapa cantik.Then balik rumah taman golf.

Aku rasa lepas balik tu aku dah tak buat ape2 dah kot.melainkan aku duduk dan tengok tv je.memang tak de ape2 dah terjadi.malam tu aku dok chat dengan Irfan dan tolong Ika buat myspace dia.Haha.

Tengok betapa bosannya raya akuh!Dan esoknya,aku balik KL. :D

Post a Comment