Tuesday, October 13, 2009

Aku tak layak.

Sebenarnya aku tak layak untuk kau.aku ni jahat.aku ni pendendam.aku suka keadilan kononya.apa yang kau buat kat aku,aku akan balas balik kat kau.aku tau itu salah.tapi aku tak faham kenapa ia akan jadi betul kalau kau buat kat aku saja.kenapa eh?boleh terangkan kat aku tak kenapa?kenapa kau bebas buat apa saja kat aku,tapi bila aku nak buat balik kat kau,kau kata aku revenge.dah tu aku kena buat apa?biarkan saja kau mendominasi hidup aku?orang bodoh boleh la kau buat macam tu.budak2 sekolah yang tak tau apa2 boleh la kau buat macam tu.tapi dengan aku,aku rasa tak dapat lah kot.aku ada keinginan aku sendiri jugak.aku ada kehendak aku sendiri jugak.aku tak pernah nak halang kau buat ape saja.aku tak marah kau buat ape saja kat aku.tapi,kalau benda yang kau buat itu menyakitkan hati aku,aku akan balas balik dengan pebuatan yang sama.cukup adil kan?aku nak kau rasa,apa aku rasa.kesakitannya.bukan untuk benda yang aku tak suka je.katakan aku tengah happy,aku akan kongsikan dengan kau jugak.supaya kita gembira bersama-sama.semuanya bersama.tak faham ke kau itu?kalau ye pun kau tak suka aku buat kat kau,maknanya kau jangan la buat kat aku benda yang menyakitkan hati aku.kalau kau rasa,perbuatan kau akan menyakitkan hati aku,kau jangan lah buat.kan senang.then tak de lah aku nak revenge balik.kalau aku ada buat sesuatu yang menyakitkan hati kau,kau balas lah balik kat aku.senang kan?

tapi tak pe lah.aku benarkan je kau buat ape kau nak.dan aku akan menjadi pak turut kau.biarkan kau gembira tak pe.jangan kau terluka lagi sebab aku dah lah.aku takkan lukakan kau lagi.biar aku saja yang sakit.

Post a Comment