Thursday, October 1, 2009

WhateverWhenever

Whatever you want to do to me,just do it.Sebab nya aku dah lama macam sakit dan tunggu je apa kau nak buat.Aku tau,aku siapa pada kau.So,if you are saying that i am not being good,check yourself first.Aku dah berkorban segalanya untuk kau dulu.Dan aku rasa,sudah tiba masanya untuk aku menjadi sedikit selfish dan untuk tak mengikut segala rentak hati kau lagi.Buat apa?Aku dapat apa?Aku tak dapat apa-apa,kan?Kalau kau fikir kembali,apa yang kau dah buat kat aku,aku nak kau senaraikan segala benda kebaikan dan keburukan dia.So that you know what you have done wrong and try to repair it. :D but it seems like no matter what i told you,i did not see any changes made by you.not even once.Susah kan?Tak pe lah.Yang berkorban,aku.Yang dapat faedah,kau.Ok lah tu kan?Adil tak?Cukup rasa?HAHA.Cukup lah tu~

Tak pe lah.Aku geram,aku keluar ke OU,cuti mata.Lagi best. :)

One Utama,anyone?

Post a Comment