Monday, November 9, 2009

Aku tanya,kau jawab. :)

Semalam,aku ada tanya satu soalan yang amat lah sensitip kat Irfan konon nya.Macam pelik2 je soalan aku tanya.Start dari satu soalan je,terus berjela2 sampai ke benda tah ape2 aku tanya.Ni semua pasal benda yang dah berlalu la.Bukan pasal benda present ni.Aku saja tanya je,bukan aku nak buat ape2 pun.Lagipun,benda yang dah berlalu buat ape kita nak marah ke ape ke kan.Dan terjadi dah pun benda2 tu.Nak marah pun tak de guna.Aku pun baca je la ape dia type kat sms tu.Mesti dia cuak,aku tanya soalan merapu.

Macam dulu2,time ex dia add aku kat FB,aku siap tanya dia, Ur ex stalks me ke? dah pulak dia menggelabah tak tentu pasal dah.Hihi. :P Lepas tu,time dia nak bagitau aku satu ‘bad news’ ni pun dia menggelabah.Tapi itu aku tak nak kutuk dia menggelabah,sebab memang patut pun la menggelabah time tu.Sape yang kalau buat biasa je kalau hal macam tu terjadi,aku respect dan suspect something wrong dengan orang tu.ahah. :) Tapi aku terima segala berita buruk yang dia bagitau aku.Bukan aku boleh buat ape2 pun sebab benda dah terjadi.Semua orang ada past yang tersendiri.Aku pun ada past aku yang hitam kelam.Jadi,aku tak salahkan Irfan kalau dia pun ada past yang hitam kelam.Semua orang,ada cerita yang dah tertulis tak kisah lah hitam ke,kelam ke,cerah ke,putih ke..aku tak kisah.Kalau aku kisah,lagi payah.Mula2 tu,memang aku agak lah kecewa dan rasa macam agak tertekan.Tapi tak lama lepas tu la,aku dah boleh terima dan berfikir secara jelas.Aku masih waras. :) Aku sayangka dia,dan aku terima semuanya tentang diri dia.Tak kisah la,dia pernah accident ke ape ke bawak keta laju2 sampai nak mati ke ape ke.Itu dia.Dan itu yang membuatkan aku sayangkan dia,nak buat macam mana?Macam aku cakap,dah lepas biarkan berlalu.Nak ungkit boleh tapi hanya untuk jadikan contoh dan sempadan.Jangan ulangi benda yang sama.Itu je.

Tapi,Ariff Irfan tetap dihati aku.Walau ape pun terjadi dan pernah terjadi dan akan terjadi,aku tetap cintakan si dia sepenuh hati. :)

IMG_0997 edit

*My lovely love*

Post a Comment