Saturday, November 7, 2009

Old & New.

Ape benda tu?Heh.Takkan tak tau? :P

Old and New.Kita selalu kaitkan,kalau kita dapat barang baru,barang lama pasti akan kita abaikan.Pasti akan kita biarkan.Lagi2 kalau barang tu,kita jarang guna,jarang pakai,Kan?Barang lama,akan ditinggalkan dan akan lapuk macam tu je.

Tapi ada sesetengah orang,barang lama dia lagi sayang dari yang baru.Itupun hanya akan berlaku jika barang yang lama itu memberi nostalgia atau telah disimpan bertahun-tahun lamanya.Itu yang orang akan kata,sayang nak buang.dah ada emotional attachment keatas barang itu.Kadang2 benda yang kita tak pernah buat kat barang lama pun,barang baru dapat rasa.Haha.

Aku ni barang ape pun tak tau.Barang lama ke,baru?Lol.Alah,barang apa2 pun boleh lah.nak kesah payah,baik tak kisah kan?buat macam aku tak de perasaan je.kan senang.layan je aku ni macam barang yang tak berperasaan (barang ada perasaan ke?hahaha).best ke eh sakitkan hati orang?lol.

Post a Comment