Sunday, November 29, 2009

Penat.

Aku penat nak melayan karenah semua orang.penat nak memenuhi ape yang semua orang nak.aku malas nak berkawan dengan orang yang hanya amik kesempatan je.aku malas nak ikut kemahuan orang.sekarang,aku adalah aku.aku tak sabar nak menjadi aku yang memang aku.bukan yang orang lain suruh aku jadi.

Aku penat bila bercakap dengan orang yang tak sensitif,tak fahan keadaan sebenar,yang hanya ikut je setiap arahan orang tanpa berdalih.Aku penat nak katakan kepada diri aku yang aku ni kena bersabar.sampai bila aku nak bersabar?nanti lama2 aku di pijak oleh orang lain.nanti orang gunakan aku sebagai alat saja.aku tak nak di layan sebagai alat.aku ada perasaan jugak.walaupun aku jarang menunjukkan perasaan aku ni,tapi aku ada.cuma aku pelik,kenapa wujud orang yang bodoh yang sanggup buat ape saja untuk orang lain tanpa memikirkan perasaan orang lain lain?buat sesuatu tanpa berfikir panjang.aku benci gila.kenapa orang macam ni wujud?

Aku penat nak bersabar.Aku penat gila.Sakit aku tak de siapa pun tau.Ingat aku kebal sentiasa ke?Bodoh betul.

Aku rasa macam nak mati.

Post a Comment