Wednesday, April 21, 2010

Cakap tak serupa dengan bikinnya.

Heh. Aku rasa hampir semua orang akan cakap cakap cakap cakap tapi tak serupa dengan bikinnya (bukan bikini nya,ok). Aku dah nampak ramai sangat orang macam ni, dan aku rasa mungkin lah, termasuk aku jugak. Cakap gah saje tapi nak buat payah. haha. ;p

Aku tak salahkan orang macam ni, tapi ye lah, nasihat aku kalau korang cakap tu,dan korang rasa-rasa lah korang tak boleh nak bikin benda tu, korang kasi warning siap2 kat orang yang korang dok cerita tu. Kasi warning yang korang ni cakap je tapi bikin tak tau la ok ke tak. Maknanya yang bikin tu tak semestinya sama dengan ape yang korang cakap la. At least nanti korang takkan jadi bahan kutukan. Betul tak betul tak? :p Dan orang pun tak de lah nak benci korang sangat. hehe.

Fikir-fikirkan lah dulu sebelum cakap~

Post a Comment