Tuesday, April 6, 2010

Forget the past…

Ada orang tu,selalu berkata kat aku, lupakan yang lama..benda tu dah lama jadi,lupakan je lah..Tapi sebenarnya untuk melupakan benda yang terjadi tu sungguh la payah.

Sebenarnya aku agak tertekan. Tapi aku memang tak boleh nak cerita kenapa aku tertekan. Cuma aku dan Allah je yang tau. Aku tak nak cerita pasal benda ni sebenarnya tapi ntah lah,aku merasakan bahawa aku patut ‘meluahkan’ dengan cara sebegini. Jangan lah tanya aku ape sebab aku tertekan. Memang aku takkan jawab. Aku memang play safe skarang ni untuk entry ni. Sebab aku malas nak bertekak. Penat lah bertekak pasal benda yang sama kan? So, sapa2 tanya,aku takkan jawab pun.

Aku berharap, benda ni akan ada solusinya. G mampos lah ape nak jadi. Aku akan fikirkan cara supaya korang ni tak sakitkan hati aku lagi walaupun sebenarnya masing-masing tak sakitkan hati siapa-siapa pun. Tapi,aku sebagai orang tengah, aku sakit. Jangan anggap macam aku ni tak de perasaan sakit. Aku sakit. Sangat sakit. Tolong lah, tolong lah buang ego tu dan tolong fikir secara rasional dan logical. Kalau boleh cakap kat aku, benda yang lepas jangan di kenang, aku pun nak cakap sesuatu

‘Benda yang lepas,jangan di kenang. Buang ego tu semua dan mulakan hari yang baru dan..jangan sakitkan aku lagi’

Btw, post ni tak ada kaitan langsung dengan mas. :)

Post a Comment