Friday, May 14, 2010

Tak tahu.Tak tahu.

Aku kadang kadang tak faham, tapi aku skarang ni nak buat buat faham je la. Tapi sebenarnya aku tak faham pun benda yang aku sepatutnya faham ni. Tapi lantak lah.Aku faham ke tak faham ke sape kisah kan?haha.Aku tak faham pun sama,kalau faham pun aku rasa sama je jugak.Tak ada perubahan pun.So lebih baik aku kekal tak faham.

Aku tau korang pun mesti tak faham ape benda yang aku kena faham ni kan? Haha. Dah la.Aku pun pening dah. Aku bosan sebenarnya skarang ni.Sigh.

4 comments