Sunday, September 19, 2010

Lelaki.

Ye aku sedar aku selalu tak berterima kasih pada Allah sebab melahirkan insan insan lelaki ni. Sebab ape tau, sebab aku selalu sangat marah kat orang laki ni. Marah sebab ape? Sebab orang laki ni EGO. Derang ni kalau sampai mood ego dan merajuk dia tu mengalahkan orang pmpuan aku rasa. :P

Tapi,aku rasa aku tak pernah berterima kasih kat lelaki. Terima kasih sebab berani bertahan dengan perangai perempuan yang agak agresif jugak kadang-kadang. Terima kasih sebab bertahan dengan celoteh orang perempuan ni. Terima kasih sebab pandai mengawal keadaan dan terima kasih sebab menjadi golongan yang lebih sabar dari perempuan. :)

Terima kasih lelaki. hehe.

3 comments

  1. Hee betul2. give n take aight....

    ReplyDelete
  2. Joshua: haha.. :P

    Liquid: yes..kalau org lelaki tak nak berterima kasih utk perempuan tak pe..tapi perempuan memang sebenarnya sangat2 berterima kasih kat kaum lelaki. :)

    ReplyDelete