Tuesday, August 23, 2011

Duit raya segregation!

Harini aku mengagih kan duit raya untuk sedara-sedara kecik aku. Ye, sedara kecik aku je yang dapat. Yang dah besar panjang tu mintak maaf la. Kalau korang baik, ayah aku kasi la. LOLX. ;p Aku utk sedara kecik je. Alah, bagi pun ikhlas nak bagi. Tengok sedara2 kecik ni time raya la derang paling seronok skali lah! So, tak de salah pun kalau aku bagi. Tak lupa, kat tok aku pun aku dah sedia kan dah. :)

So bersedialah semua sedara kecik aku. Nak duit raya, mari2 buat baik dgn aku. kahkah. Kalau tak, tak de harapan la jawabnyaaaa! ;p

Post a Comment